0

Als Ik een Nederlander Was

Posted by Mr Cassanova on Thursday, January 22, 2015 in ,
Deze is mij eerste post in Nederlandse taal, sorry als er een hebben fout. In deze nacht ik schrijven over Nederlandse taal. Nederlandse taal voormalige was officiële taal in Indonesië. Maar na Japan geregeerd Indonesië, het gebruik van het Nederlands wordt afgenomen. Japan verboden nederlands en alle andere Europese taal. Japan stuurt alle Nederlandse mensen hier in om concentratiekamp. Japan moedigde het gebruik van de Indonesische taal naast het Japans. Indonesische taal winst formele erkenning in Japan regel. Na Indonesië winst onafhankelijkheid van Japan, de Indonesische taal werd de enige officiële taal.  Nederlandse taal verloren uit collectieve geheugen in de 21 eeuw, Engels aan populariteit winnen en de Japanners in de Indonesische jeugd. De Indonesische-Netherland culturele relatie is niet sterk als jaar vóór. 

Maar Nederlands is nog steeds geleerd in Indonesië, Nederlandse Letterkunde aan de Universiteit van Indonesië is enige universiteit die de Nederlandse literatuur te openen. Dat is de reden waarom de Nederlandse literatuur aan de Universiteit van Indonesië is de beste in Zuid-Oost-Azië. Nederlands wordt ook geleerd door de geschiedenis en rechtenstudent. Omdat veel van de overheid en het recht boek en handschrift zijn in de Nederlandse taal. Dat is hetzelfde in historisch handscript. Veel van verborgen feit over de geschiedenis van Indonesië zijn in Nederland. Dus dat is mijn plicht en andere geschiedschrijver en andere mensen die de geschiedenis van Indonesië moet Nederlands geleerd om de verborgen feit in onze geschiedenis te dekken verzorgt.  

Onze natie heeft zijn identiteit verloren in de 21e eeuw moeten we nieuwe superior identiteit dat is waarom we moeten onze geschiedenis weten te maken. We moeten een fundament te maken naar de historische manuscript te vertalen, zoals onze grondlegger zei vergeet niet de geschiedenis! moeten we onze verloren geschiedenis te herstellen zodat we allemaal het manuscript moet nemen in Nederland naar Indonesië.

Ik met mijn familie in tulpentuin, ik zag de tulip dat is mooi.

Als geschiedener dat mijn plicht om Nederland te studeren. Ik bracht mijn jeugd door in dat land, zodat ik in de toekomst er moet gaan en vervolgde mijn studie in Afrikaanse studie cursus. Nederlandse in niet bekend taal in de Azië, dat is bekend taal naar Afrika. In Zuid-Afrika stadt zoals Zuid-Afrika, Namibië, Zimbabwe, Bostwana, Swaziland, zijn spreekt een Nederlands dialect ook wel bekend als "Afrikans". Afrikans is officieele taal naar Zuid-Afrika en lingua franca in Namibië. In de Cariben regio zoals Sint Jan, Sint Marten, Curaçao, dat regio  bekend als Nederlands Antillen. Nederlandse was officieel taal naar 4 stadt zoals : Nederlands, België, Suriname & Zuid-Afrika (Afrikans). Nederlandse taal is niet bekend in de wereled, maar  is nog steeds nodig om te leren van de Indonesische om hun handschrift te vertalen. Om de collectieve herinneringen van Indonesische volk herstellen van hun grootheid.

 Niet ooit je geschiedenis vergeten! - (Soekarno)

Grote natie is natie die niet ooit de helden niet vergeten! (Soekarno)


0 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 Irsyad Muhammad Website All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.